luni, 15 iulie 2013

Vinete la cuptor cu mozzarella, roșii și busuioc


Zilele trecute, un bucătar iscusit mă ispitea cu o rețetă de dovlecei și mozzarella la cuptor. Așa mi-am amintit cât de mult îmi plac vinetele la cuptor și mi-am pus în minte cele 3 ingrediente de bază, iar a doua zi am gătit rețeta asta italiană ce îmbină brânza mea albă preferată cu parfumul busuiocului, aroma vinetelor și dulcele de roșii într-un mod perfect. 


Ingrediente: vinete, roșii, mozzarella, busuioc proaspăt sau uscat, ulei de măsline, sare și piper.

Preparare: spală legumele, taie vinetele în rondele sau felii pe lungime, stropește-le cu ulei de măsline, presară un praf de sare și coace-le în cuptor la 180 de grade. Când s-au înmuiat puțin adaugă peste fiecare rondea câte o felie de roșie și mai ține tava în cuptor până se înmoaie și roșiile, 5-7 minute, apoi adaugă câte o felie de mozzarella peste fiecare felie de roșie. Când mozzarella s-a topit puțin, preparatul este gata. Adaugă piper după preferință, busuioc și ulei de măsline. Enjoy Tasty and Fast! 

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...