duminică, 27 martie 2011

Piept de pui cu migdale si rozmarin

Iata ca nu a trecut mult timp de cand mi-am cumparat planta de rozmarin si deja am inceput sa ii rup crengutele si sa le folosesc. Imi place foarte mult aroma de rozmarin, asa ca veti mai intalni prin postarile mele retete care vor contine aceasta mirodenie. 

Puiul cu rozmarin se prepara in 30 de minute si este delicios. 
Aveti nevoie de 4 fileuri de piept de pui, o mana de migdale, frunzele de la o crenguta de rozmarin sau rozmarin uscat, o lingura de ulei, doua linguri de pesmet, sare si piper. Puteti adauga si o lingura de zeama de lamaie, dupa gust. Pune-ti migdalele, rozmarinul, sarea si piperul intr-un recipient de lemn si pisati-le, apoi adaugati, uleiul si pesmetul. Puteti folosi mai usor un blender. Eu am adaugat si putin rozmarin uscat. Apoi luati fiecare file de piept de pui si il treceti pe o parte si pe cealalta prin acest amestec, apasand usor cu degetele. In tava de la cuptor sau intr-un vas de yena, puneti o picatura de ulei, asezati hartie pentru cuptor si apoi pieptul de pui. Compozitia care va mai ramane repartizati-o pe fiecare file in parte si apasati usor.  Se tine in cuptor la foc moderat maxim 20 de minute, pana ce puiul se rumeneste. 
Se serveste cald. Eu l-am asezat langa o salata cu morcov si castraveti. Enjoy!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...